SELAMAT TINGGAL kepada masalah kulit sering merekah!  kering kusam! bersepah jerawat! berminyak melekit!

BERANI MENYERLAH SEPERTI SEORANG SUPERSTAR!

AMBRAY™Aureate Luminance Ampoule

Terbukti berkesan 90% pengguna awal kami mengalami revolusi kulit muka yang berbeza kesan selepas 24 jam penggunaan!

Kesan apabila anda menggunakan AMBRAY™ Aureate Luminance Ampoule

Kulit berminyak kian hilang

Kulit rasa semakin selesa tanpa merasa melekit dan berminyak malah terasa licin

Jerawat lama tiada lagi

Masalah jerawat timbul tidak tentu masa kini diganti dengan kulit yang licin dan bersih

Tona Kulit Wajah nampak rata

Tiada lagi tona kulit yang berlainan malah semakin sekata dan meyerlah

Kulit lembap dan segar

Masalah kulit merekah dan kusam bukan kerisauan lagi dan anda kelihatan muda dan yakin semula

99% di antara kita tidak suka wajah berminyak dan tidak sihat malah penuh berjerawat, apatah lagi tidak tahu CARA dan PRODUK apa yang sesuai?

PELBAGAI PRODUK DI PASARAN TAPI APAKAH DAYANYA,

Kulit muka masih tidak sesuai malah membunuh keyakinan diri!

Berapakah kali anda dimamahkan dengan janji manis berbagai produk kecantikan kulit di pasaran namun hasilnya bukan wang ringgit sahaja dihabiskan beribu-ribu malah kulit anda telah terdedah dengan kesan toksik dan bahan yang terlarang!

Ketakutan anda kami rasai dan fahami kerana anda masih berada di sini bermaksud anda tidak berputus asa untuk mencari produk yang organik, bahan berasaskan alam semulajadi, ada kelulusan yang sah malah diformulasi dengan teknologi kulit yang terkini dengan hasil kajian yang berfakta malah dijamin berkesan!

Tahniah! Anda sudah berada di tempat yang betul!

"Salam puan, rasa sudah dekat sebulan saya pakai, ampoule AMBRAY, rasa macam lain dari sebelum ni, kulit makin rasa selasa, jerawat makin kurang. yang penting tak takut nak jumpa orang dah hehe"

"Alhamdulillah, selalunya tak pandang produk local tapi AMBRAY ni tak sangka dari Malaysia sebab bila kawan suggest formula dari luar negara cubalah try. Seriously kesan sangat berbeza dari hari pertama dengan kulit makin bersih dan licin"

"Wife ada suggest pakai sebab muka selalu berminyak naik jerawat, minggu pertama pakai boleh nampak rasa tegang tapi bila dah selesai satu bulan muka dah nampak sihat dan lebih yakin jumpa kawan-kawan"

Memperkenalkan AMBRAY™ Aureate Luminance Ampoule

Formulasi istimewa dari luar negara untuk kulit muka wanita dan lelaki Asia untuk memulihkan wajah sihat dan bersih dari keradangan, kulit kusam, berminyak dan jerawat.

Pentavitin

100% semulajadi dan berasal dari tumbuhan untuk mengurangkan kekeringan dan kegatalan yang disebabkan oleh kulit kering dan kulit menjadi lebih licin.

Lipobelle™ Soyaglycone (Soybean)

Kajian telah membuktikan bahawa Lipobelle™ Soyaglycone meningkatkan ketebalan kulit (sebanyak 12% berbanding plasebo) dan ia juga mempunyai kesan mengangkat. Tambahan pula, Lipobelle™ Soyaglycone telah ditunjukkan untuk menjadikan kulit kelihatan lebih muda lima tahun berkat ia memastikan penampilan kedutan berkurangan.

SILANOLS

Ketersediaan bio silicium organik membolehkan SILANOLS untuk disepadukan dengan cepat ke dalam struktur 3D kulit dan untuk mengimbangi kehilangan semula jadi yang berkaitan dengan usia. Memenuhi keperluan kulit untuk menjangka dan mencegah penampilan masalah kulit.

Potassium azeloyl diglycinate

Ia adalah agen penormalan sebum yang memenuhi keperluan kulit berminyak dan berjerawat dengan mengawal rembesan sebum yang berlebihan sambil mencerahkan warna kulit. Ia selamat, stabil dan serasi dengan bahan kosmetik lain.

Niacinamide

Niacinamide membantu membina sel dalam kulit sambil melindunginya daripada tekanan persekitaran, seperti cahaya matahari, pencemaran, dan toksin. Merawat jerawat.Niacinamide membantu untuk jerawat yang teruk, terutamanya bentuk keradangan seperti papula dan pustula. Lama kelamaan, anda mungkin melihat tekstur kulit bertambah baik.

100% 'Water Based'

Tekstur yang sangat ringan dan tidak melekit sehinggakan anda rasa seperti tidak pakai apa-apa di kulit muka. Anda rasa sangat selesa.

Teknologi Serum Nano-Particle

Bahan-bahan aktif utama dapat menyerap kedalam lapisan kulit agar dapat membantu merawat kulit dari lapisan paling dalam.​

16 jam Magnet Kelembapan Kulit

Membantu mengunci kelembapan kulit agar kulit terasa segar dan tidak kering sehingga 16 jam selepas pemakaian serum ini.

Bebas Bau (Odorless)

Tiada bau-bauan sintentik kerana kami faham, tiada satu bau yang sesuai untuk semua orang.

Memiliki Kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia

100% Selamat untuk digunakan!​

Produk AMBRAY™ Aureate Luminance Ampoule ini adalah produk berdaftar dibawah Sistem Pendaftaran Produk & Perlesenan Biro Pengawalan Farmasetiukal Kebangsaan (BPFK) dengan nombor pendaftaran NOT220904953K

Telah melalui ujian di bawah kelolaan SIRIM QAS Malaysia

100% Selamat untuk digunakan!
Produk AMBRAY™ Aureate Luminance Ampoule ini telah melalui ujian makmal dan terbukti TIDAK mengandungi bahan-bahan terlarang dan berbahaya untuk kulit.

Tiada lagi igauan malam memikirkan kesihatan kulit muka anda!

Alami Sendiri Perubahan Kecantikan Kulit Yang Luar Biasa Dengan AMBRAY™ Aureate Luminance Ampoule

Selepas 24 jam

Buat pertama kalinya, tiada hirisan kulit kering di muka dengan kelembapan kulit makin dirasai. Anda mungkin terkejut jika terasa 'Lifting effect' pada wajah.

Selepas Minggu ke-3

Wajah kelihatan berseri dan anjal malah anda sudah merasai tona kulit yang sekata. Masalah parut jerawat malah jeragat semakin berkurang .

Selesai 1 botol pertama

Kini hasil yang anda nantikan dengan kulit wajah semakin sihat dan cerah. Isu kulit berminyak dan jerawat bukan lagi kerisauan malah anda kelihatan lebih muda dan tegang.

Disclaimer: Efek penggunaan adalah berdasarkan maklum balas daripada pengguna-pengguna yang telah menggunakan produk ini. Kesan tindak balas adalah bergantung pada individu.

Kulit muka licin bukan lagi fantasi

Bebas dari Bahan Kimia Berbahaya, Halal, Bersih dan Selamat!

AMBRAY SUPERSTAR berkongsi hasil muka menawan dan menyerlah!

Setelah sekian lamanya hidup dengan wajah penuh dengan jeragat yang degil, kini dengan AMBRAY™ Aureate Luminance Ampoule anda semakin yakin dan menyerlah seperti SUPERSTAR kami di bawah!

100% Sesuai Untuk Semua Jenis Kulit

Jika AMBRAY™ Aureate Luminance Ampoule ini tidak sesuai dengan kulit anda,
kami pulangkan kembali 100% duit anda!

TIADA SEBARANG RISIKO UNTUK ANDA MENCUBA AMBRAY™ Aureate Luminance Ampoule SEKARANG!​

Jika ada sebarang pertanyaan malah berlaku sesuatu pada kulit anda, kami bersedia untuk memulangkan wang anda kembali tanpa sebarang pertanyaan. (Selepas anda sudah lakukan semua rutin yang kami sarankan)

Anda risau tak dapat barang bila buat bayaran tempahan? Barang Sampai Baru Bayar pun boleh …

Order je dulu sekarang, barang dah sampai nanti baru bayar pada Rider Posmen NINJAVAN. 100% Tiada Risiko, SELAMAT!

Masa anda untuk bersinar kini sudah tiba!

Serlahkan kecantikan semulajadi tanpa sebarang ‘makeup’ tebal dengan lebih yakin dan jelita

TAHNIAH !! Satu langkah lagi memiliki wajah sihat dan menyakinkan!

AMBRAY™ Aureate Luminance Ampoule kini semakin mendapat tempat di hari rakyat Malaysia malah di luar negara!

TAWARAN TERAKHIR!

HARGA PASARAN

Tawaran Utama
RM 229
  •  

Harga terawal

Tawaran SUPERSTAR!
RM 137.40
  •  
50% off!

DAPATKAN PAKEJ PILIHAN ANDA SEKARANG SEBELUM TERLAMBAT!

Days
Hours
Minutes
Seconds

Satu kotak

Harga Pasaran RM229
RM 114
50
  • Aureate Luminance Ampoule x 1
  • Ultralight Sunscreen SPF 50 PA++++ x 1
  • Jaminan pulangan wang sekiranya tak sesuai dengan kulit anda

Dua Kotak

Harga Pasaran RM458
RM 229
  • Aureate Luminance Ampoule x 2
  • Ultralight Sunscreen SPF 50 PA++++ x 2
  • Jaminan pulangan wang sekiranya tak sesuai dengan kulit anda
Popular

Tiga Kotak

Harga Asal RM687
RM 343
50
  • Aureate Luminance Ampoule x 3
  • Ultralight Sunscreen SPF 50 PA++++ x 3
  • Jaminan pulangan wang sekiranya tak sesuai dengan kulit anda

FAQ

Menghilangkan jerawat kasar & halus malah menghentikan jerawat.

Mengurangkan kulit berminyak dan melembapkan pada masa yang sama.

Menghilangkan parut dan kedutan halus pada kulit.

Mencerahkan kulit secara sekata tanpa menipiskan kulit.

Melembapkan kulit sepanjang hari.

Ya.

ESSENCE

Teksturnya jauh lebih berair daripada yang anda akan dapati dalam serum atau ampul biasa. Pati adalah ringan tetapi bekerja keras untuk menyediakan kulit untuk sepanjang rutin anda. Kebanyakan formula kurang pekat, itulah sebabnya anda sering menemuinya dalam botol yang lebih besar dan kelihatan hampir jelas.

SERUM

Daripada semua rawatan berlapis, serum mungkin yang paling terkenal. Kebanyakan jenama di AS dan Eropah mempunyai serum dalam koleksi mereka. Biasanya, serum lebih pekat dan beberapa titis sahaja yang anda perlukan.

AMPOULE

Ampul mungkin kelihatan kecil dan cantik, tetapi ia mempunyai pukulan yang besar. Dirumus dengan kepekatan bahan aktif yang lebih tinggi daripada kedua-dua serum dan pati, ampul memberikan formula yang sangat pekat untuk memulihkan kulit yang bermasalah.

(Kredit:https://blog.glowrecipe.com/the-real-difference-between-ampoules-essences-serums/)

18 ML/0.6, OZ dan boleh digunakan sehingga 1 bulan bergantung kepada kekerapan.

Ya kerana produk kami adalah 100% bebas daripada sebarang bahan kimia.

Kami hanya menggunakan bahan semulajadi dan organik daripada bahan mentah berkualiti tinggi.

Selepas basuh muka sebelum tidur setiap malam.

Basuh muka anda dengan pencuci muka dan keringkan.

Sapukan 1-3 titis Ampoule pada muka anda.

Urut muka anda dalam gerakan membulat sehingga ia diserap sepenuhnya.

ya.

Kami menasihatkan anda berhenti menggunakan sebarang produk selama 3 hari sebelum menggunakan AMBRAY Aureate Luminance Ampoule agar ia membaiki dan menyembuhkan kulit anda dengan lebih baik tanpa sebarang tindak balas.

Sesetengah produk boleh menyebabkan kerosakan pada kulit anda dari dalam jadi pastikan anda mengekalkan rutin untuk membuang semua bahan kimia di muka anda dan menggantikan dengan kulit yang baru dan sihat.

Maklum balas daripada 50 penguji kami, 90% daripada mereka berkata mereka sudah merasai ‘Lifting Effect’ selepas 2 hari.

AMBRAY untuk semua!

Semua orang dari umur 15 tahun hingga usia emas boleh menggunakan AMBRAY Aureate Luminance Ampoule tidak kira lelaki atau wanita.